torsdag 25. september 2008

Blogging angående faget "Prosjekt til fordypning"


Først og fremst vil jeg si at når jeg først fikk bloggen, skjønte jeg nesten ingenting av den. Jeg skjønte heller ikke helt hvorfor vi skulle ha blogg, fordi det ble nesten som ifjor, der vi måtte skrive hver dag. Men når jeg tenker meg om, tror jeg blogg er ganske bra når det gjelder prosjekt til fordypning.

Når vi skriver blogg kan man gå tilbake å lese opplevelser og erfaringer som man har gjort eller hvert med på. Så kan alltids andre medelever lese og kanskje få noen ideèr til hva de kan gjøre neste gang det hender dem. En annen ting som er bra er at andre medelever også kan kommentere, hvis de mener noe. Så kan de også gi meg råd og veiledning hvis jeg lurer på noe, og jeg kan gjøre det samme for dem...

Det er min mening om blogging når det gjelder faget "prosjekt til fordypning".

3 kommentarer:

Anne Marit sa...

Hei
Så bra at du ser de mulighetene blogg kan gi. Det er akkurat de tingene du nevner som er den viktigste grunnen til at vi ønaker å bruke blogg.
Så lykke til med bloggen din!

Jørgen sa...

proft inlegg

stian sa...

Fin blogg<3 bra jobbes<3